seniorenwoningen

De gemeente Barendrecht heeft zich ten doel gesteld een bijdrage te leveren aan de bestrijding van eenzaamheid onder ouderen. Stichting Tribus onderschrijft het belang van juiste woonvormen voor die doelgroep. Hoewel Stichting Tribus een ander doel heeft is zij voornemens middels investeerders op haar terrein een voorziening te bouwen voor 14 eenpersoons appartementen en twee tweepersoons appartementen waarbij de doelgroep 70+ is en wij een extra service gaan bieden in de vorm van boodschappen, schoonmaak en eten. Wij gaan nadrukkelijk geen zorg leveren doch zullen er wel mogelijkheden zijn voor de bewoners van deze senioren appartementen om vrijwilligers bij en voor de stichting te verrichten.

DE BOUW

Zodra het initiatief definitief wordt zullen wij u uiteraard via deze website informeren. De beoogde bouw zal starten in 2024 de eerste woningen zouden dan begin 2025 opgeleverd kunnen worden. Zodra we met onze voorinschrijvingen beginnen kunt u via een link op deze pagina uw interesse kenbaar maken.